OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Biuletyn Zamówień Publicznych Nr: 75584, z dnia 27.04.2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES
Adres:
ul. Sowińskiego 5
44-100 Gliwice
woj. śląskie
tel. 32 238 03 16
fax. 32 231 69 33
http://www.imn.gliwice.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Instytut badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.2) Rodzaj zamówienia
Część II - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Instytutu Metali Nieżelaznych w Gliwicach (Załącznik IMN, część 1)
Część II - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Instytutu Metali Nieżelaznych w Skawinie (Załącznik IMN, część 2
Dokładny opis w załączniku IMN część I i część II
CPV: 30213300-8,30214000-2,30213100-6,30231300-0;3023600-2;4870000-5
(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej
III.3.3) Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
III.3.4) Inne warunki określone przez Zamawiającego
III.3.5) Podstawy wykluczenia określone w art. 24ust. 1 oraz w art. 24 ust.5
III.4) Wykaz oświadczeń i dokumentów:
III.5) Inne dokumenty nie wymienione w pkt. III.4.1 do III.4.4
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKOW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WRAZ Z OFERTĄ:
a. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, uzupełniony i uszczegółowiony o wymagane dane, podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – oryginał
b. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
(z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy PZP) (wzór zał. B) – oryginał
2. OŚWIADCZENIE SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCĘ PO OPUBLIKOWANIU INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT
Wykonawca, – zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://bip.imn.gliwice.pl/results informacji z otwarcia ofert, zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, (wzór zał. C) - oryginał
Zamawiający informuje, że informacje z otwarcia ofert, o których mowa powyżej zostaną zamieszczone na wskazanej stronie internetowej najpóźniej do końca dnia, następnego po dniu w którym nastąpiło otwarcie ofert.
Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oświadczenie dot. grupy kapitałowej składa każdy z tych podmiotów odrębnie.
3. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ, NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO, W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 USTAWY
Zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy, Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania wezwania, aktualnych na dzień złożenia, nw. oświadczeń i dokumentów:
• W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca musi złożyć oświadczenie, że oferowany przez Wykonawcę sprzęt posiada deklarację zgodności CE
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV. 2) KRYTERIA OCENY OFERT
11.05.2017 12:00
Instytut Metali Nieżelaznych, ul. Sowińskiego 5 44-100 GLIWICE, pokój 2, pawilon B
nie
SEKCJA 5: DODATKOWE INFORMACJE
5.1) Zmiany w ogłoszeniu
5.2) Pytania wykonawców | zmiany w specyfikacj
dotyczy zapytania do postępowania przetargowego IMN TI/2-3/2017:
1. Czy z uwagi na upływ czasu od momentu doboru konfiguracji sprzętu, a publikacją SIWZ, oraz co za tym idzie zmienną tabelą wydajności kart grafiki Zamawiający dopuści kartę grafiki, która na dzień dzisiejszy osiąga wynik 1265 punktów?
Odp. Zamawiającego: Tak.
2. Proszę o udzielenie informacji na temat wyspecyfikowanych w drugiej części przetargu laptopów:
a.) czy dopuszczą Państwo następującą ilość USB?
- 1x USB
- 2x USB 3.0
- 1x USB 3.1 typ C
c.) Czy pamięć karty graficznej może wynosić 3072 MB zamiast 2048 MB?
d.) Czy dopuszczą Państwo typ akumulatora 9-komorowy zamiast 6-komorowego?
Odp. Zamawiającego: Tak, wszystkie parametry podane w SIWZ są minimalne i dopuszczalne są wartości takie same lub wyższe.
3. Pytanie odnośnie UTM. W punkcie 32 zał. 2_3 jest mowa o 1 roku gwarancji, a w formularzu oferty jest notatka "notebook - min. 36 miesięcy, pozostały sprzęt - min. 24 miesiące".
W drugiej części zamówienia "pozostałym sprzętem" jest UTM. Interesuje Państwa wycena na rok czy na dwa lata?
Odp. Zamawiającego: Sprzęt UTM powinien mieć minimalną gwarancję na 12 miesięcy. Przepraszamy za wprowadzenie rozbieżności.
W dniu 05.05.2017 r. wpłynęło pytanie od jednego z Wykonawców:
Pytanie :
Czy Zamawiający może dopuścić następujące alernatywne zapisy dotyczące gwarancji dysków nr 2 i nr 3 w stacji roboczej IMN 1 :
Typ zaintsalowanego dysku nr 2 : 2 TB SATA III, 7200 obr./min.- dysk producenta stacji roboczej z gwarancją producenta na całą stację min. 36m
Typ zaintsalowanego dysku nr 3 : 1 TB SATA III, 7200 obr./min.- dysk producenta stacji roboczej z gwarancją producenta na całą stację min. 36m
Odpowiedź: zamawiający dopuszcza w/w zapisy