OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Biuletyn Zamówień Publicznych Nr: 6/PN/2020, z dnia 27.05.2020

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe


Zamówienie dofinansowane z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego w ramach projektu o numerze umowy RPWP.01.01.00-30-0003/17


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych
Adres:
ul. Forteczna 12
61-362 Poznań
woj. wielkopolskie
tel. 61 2797 800
fax. 61 2797 897
http://www.claio.poznan.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Instytut badawczy


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Modernizacja Laboratorium przy ul Fortecznej 12 - Rozbudowa budynków przynależnych do budynku „B”

II.1.2) Rodzaj zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji Laboratorium przy ul Fortecznej 12 poprzez rozbudowę budynków przynależnych do budynku „B”. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót i sposób ich wykonania opisany jest w Specyfikacji Technicznej Warunków Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej Załącznik nr 1a do SIWZ – STWiOR, w załączniku nr 1b do SIWZ – przedmiar, załączniku nr 1c do SIWZ – projekt wykonawczy, oraz załączniku nr 1d do SIWZ – projekty branżowe wykonawcze.


(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego)

nie
nie


180 dni

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM


nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej

Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 1 000 000 PLN.

III.3.3) Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej

Określenie warunków: a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, remoncie lub modernizacji budynku kubaturowego o wartości minimum 300 000 zł brutto każda. Ponadto Zamawiający zastrzega, iż przez jedną robotę budowlaną rozumie wykonanie robót budowlanych w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia. b) Wykonawca musi wykazać dysponowanie następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi: -minimum jedną osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta będzie pełnić funkcję Kierownika budowy. -minimum jedną osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Osoba ta będzie pełnić funkcję Kierownika robót branży sanitarnej. -minimum jedną osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Osoba ta będzie pełnić funkcję Kierownika robót branży elektrycznej. Osoby te muszą posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub równoważne uprawnienia uzyskane na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego, dla poszczególnych branż. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.3.4) Inne warunki określone przez Zamawiającego

III.3.5) Podstawy wykluczenia określone w art. 24ust. 1 oraz w art. 24 ust.5

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


III.4) Wykaz oświadczeń i dokumentów:


III.4.2) Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności , o których mowa w art. 25 ust.1 pkt.1:

- aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 2) i ust. 1 b) ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 3A do SIWZ (składane razem z ofertą) - dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ (składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona). - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ (składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona).


III.4.4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności , o których mowa w art. 25 ust.1 pkt.3 tj. braku podstaw do wykluczenia

- aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona) - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 3C. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Wykonawca składa powyższy dokument w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej (art. 86 ust.5 ustawy).



III.5) Inne dokumenty nie wymienione w pkt. III.4.1 do III.4.4

Ponadto do oferty należy załączyć następujące dokumenty: - Formularz ofertowy – według Załącznika nr 2 do SIWZ, - kosztorysy ofertowe, sporządzone przez Wykonawcę, na podstawie przedmiarów robót, które stanowią załącznik nr 1b do SIWZ. - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii.


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA




IV. 2) KRYTERIA OCENY OFERT

Najniższa cena
Cena - 60,00
Wydłużenie okresu rękojmi i gwarancji - 20,00
Skrócenie terminu wykonania - 20,00



Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ


www.claio.poznan.pl



22.10.2020 13:30

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Poznaniu, ul. Forteczna 12, 61-362 Poznań; sekretariat

(od ostatecznego terminu składania ofert)


tak


SEKCJA 5: DODATKOWE INFORMACJE

5.1) Zmiany w ogłoszeniu

Zmiana terminu składania ofert Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 07.07.2020: Zmiana w ogłoszeniu sekcja II pkt 4 oraz zmiana terminu składania ofert Ogłoszenie o zmianie z dnia 21.07.2020: zmiana terminu składania ofert Ogłoszenie o zmianie z dnia 07.09.2020: zmiana terminu składania ofert Ogłoszenie o zmianie z dnia 29.09.2020: zmiana terminu składania ofert Ogłoszenie o zmianie z dnia 07.10.2020: zmiana dotyczy krótkiego opisu zamówienia oraz terminu składania ofert Modyfikacja treści SIWZ z dnia 09.10.2020

5.2) Pytania wykonawców | zmiany w specyfikacj

Wyjaśnienia do treści SIWZ z dnia 19.10.2020

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij