OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Biuletyn Zamówień Publicznych Nr: 1/PN/2020, z dnia 23.01.2020

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe


Numer identyfikacyjny projektu: RPWP.01.01.00-30-0003/17


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Poznaniu
Adres:
ul. Forteczna 12
61-362 Poznań
woj. wielkopolskie
tel. 61 2797 800
fax. 61 2797 897
http://claio.poznan.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Instytut badawczy


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Dostawa, montaż i uruchomienie systemu wibracyjnego/udarowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest system wibracyjny/udarowy, zwany dalej Stanowiskiem. Opis Stanowska: System wibracyjny pozwalający na wykonywanie testów mechanicznych przy użyciu sygnałów przynajmniej typu: sinus przemiatanie (sine sweep), losowy (random), udary (schock), przemiatanie w rezonansie (resonance search and dwell). System powinien pozwalać na poddanie badaniom próbek o masie 150 kg zgodnie z metodami opisanymi w: • Regulaminie nr 100 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) – Jednolite przepisy dotyczące homologacji pojazdów w zakresie szczególnych wymagań dotyczących elektrycznego układu napędowego [2015/505] - procedury badań REESS: 8A Badanie wibracyjne. • Zaleceniach ONZ dotyczących transportu towarów niebezpiecznych. Podręcznik badań i kryteria. Wydanie 6, 1 poprawka do wydania 6 – Badanie T.3 Wibracje, Badanie T.4 Wstrząsy mechaniczne. Dopuszcza się dostarczenie osobno systemu wibracyjnego i systemu udarowego. Stanowisko powinno zawierać: • Elektrodynamiczny wzbudnik drgań z kontrolerem i przechylaną kołyską przystosowany do pracy w 3 osiach, 50-60 kN • Stół ślizgowy o wymiarach 1500 mm x 1500 mm, • Head expander o wymiarach 1500 mm x 1500 mm, • Wzmacniacz, • Układ chłodzący, • System sterowania, • Komputer


(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego)

nie
nie


9 miesięcy

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30 000,00 PLN (trzydzieści tysięcy złotych 00/100), wniesionym przed upływem terminu składania ofert.

nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku.

III.3.2) Warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej

w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku.

III.3.3) Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterze ciągłym również wykonuje należycie, co najmniej 3 dostawy urządzeń do badań mechanicznych, o wartości co najmniej 850 000,00 PLN (osiemset pięćdziesiąt tysięcy) brutto. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: W celu wykazania spełniania przez wykonawcę przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, zamawiający wymaga przedstawienia następujących oświadczeń i dokumentów: — wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.3.4) Inne warunki określone przez Zamawiającego

III.3.5) Podstawy wykluczenia określone w art. 24ust. 1 oraz w art. 24 ust.5

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę/ów w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.


III.4) Wykaz oświadczeń i dokumentów:


III.4.2) Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności , o których mowa w art. 25 ust.1 pkt.1:

W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga przedstawienia następujących oświadczeń i dokumentów: a) Jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ) – zgodnie z Załącznikiem nr 3a do SIWZ (składany razem z ofertą). b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ (składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona).


III.4.4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności , o których mowa w art. 25 ust.1 pkt.3 tj. braku podstaw do wykluczenia

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp należy na wezwanie Zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp (składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona) b) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Wykonawca składa powyższy dokument w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp).



III.5) Inne dokumenty nie wymienione w pkt. III.4.1 do III.4.4

Ponadto, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: - Formularz ofertowy – według Załącznika nr 2 do SIWZ, - dokument potwierdzający wniesienie wadium, - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), - w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w niniejszym SIWZ oraz wykazania spełnienia warunków udziału określonych w SIWZ wykonawca składa oświadczenie: Jednolity Europejski Dokument Zamówienia – oświadczenie aktualne na dzień składania ofert Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie jednolitego dokumentu sporządzonego zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ – wypełnione i podpisane przez wykonawcę, który stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego z wykorzystaniem wzoru – Załącznik Nr 3a do SIWZ.


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA




IV. 2) KRYTERIA OCENY OFERT

Najniższa cena
Kryterium jakości - Parametry techniczne - 22%
Kryterium kosztu - Cena - 60%
Kryterium kosztu - Wydłużenie okresu rękojmi i gwarancji - 18%



Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.


http://claio.poznan.pl/



10.03.2020 13:30

przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/)

(od ostatecznego terminu składania ofert)


nie


Dokumenty lub oświadczenia składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/) oraz poczty elektronicznej. Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.claio.poznan.pl


SEKCJA 5: DODATKOWE INFORMACJE

5.1) Zmiany w ogłoszeniu

Zmiana terminu składania ofert

5.2) Pytania wykonawców | zmiany w specyfikacj

Zgodnie z dokumentem "Wyjaśnienia i modyfikacja treści SIWZ-19.02.20"

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij