OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Biuletyn Zamówień Publicznych Nr: 539150-2019, z dnia 14.11.2019

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe


Postępowanie jest dofinansowane z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego w ramach projektu o numerze umowy RPWP.01.01.00-30-0003/17


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Poznaniu
Adres:
ul. Forteczna 12
61-362 Poznań
woj. wielkopolskie
tel. 61 2797800
fax. 61 2797897
http://www.claio.poznan.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Instytut Badawczy


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Dostawa, montaż i uruchomienie testera do badań elektrycznych 800 V, testera do badań elektrycznych 60 V oraz stanowiska do przeładowań. Numer referencyjny: 15/PN/2019

II.1.2) Rodzaj zamówienia

Część nr: 1 - Tester do badań elektrycznych 800 V Przedmiotem zamówienia jest tester do przeprowadzania badań elektrycznych w zakresie (ładowanie, wyładowanie) 0,00 V – 800,00 V, 2 obwody badawcze lub 2 urządzenia z możliwością połączenia. Część nr: 2 - Tester do badań elektrycznych 60 V Przedmiotem zamówienia jest tester do przeprowadzania badań elektrycznych w zakresie (ładowanie) 0,00 V – 60,00 V; (wyładowanie) 60,00 V – 5,00 V, 6 obwodów badawczych z możliwością rozbudowy. Część nr: 3 - Stanowisko do przeładowań Przedmiotem zamówienia jest stanowisko do przeładowań 6 obwodów, 0–20 V, 1–150 A z możliwością połączenia równoległego obwodów i możliwością rozbudowy o dodatkowe obwody.


(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego)

tak

Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części. Część nr: 1 - Tester do badań elektrycznych 800 V Przedmiotem zamówienia jest tester do przeprowadzania badań elektrycznych w zakresie (ładowanie, wyładowanie) 0,00 V – 800,00 V, 2 obwody badawcze lub 2 urządzenia z możliwością połączenia. Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów w dniach: 224 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1a do SIWZ.# Część nr: 2 - Tester do badań elektrycznych 60 V Przedmiotem zamówienia jest tester do przeprowadzania badań elektrycznych w zakresie (ładowanie) 0,00 V – 60,00 V; (wyładowanie) 60,00 V – 5,00 V, 6 obwodów badawczych z możliwością rozbudowy. Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów w dniach: 350 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1b do SIWZ.# Część nr: 3 - Stanowisko do przeładowań Przedmiotem zamówienia jest stanowisko do przeładowań 6 obwodów, 0–20 V, 1–150 A z możliwością połączenia równoległego obwodów i możliwością rozbudowy o dodatkowe obwody. Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów w dniach: 224 dni Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1c do SIWZ.#

nie


dla części 1 oraz 3 - 224 dni/ dla części 2 - 350 dni

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część nr: 1 - 12 000,00 PLN (dwanaście tysięcy złotych 00/100), Część nr: 2 - 4 000,00 PLN (cztery tysiące złotych 00/100), Część nr: 3 - 4 000,00 PLN (cztery tysiące złotych 00/100), wniesionym przed upływem terminu składania ofert.#

nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

W tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku.

III.3.2) Warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę co najmniej: — 300 000,00 PLN (słownie złotych: trzysta tysięcy) – dla części I, — 100 000,00 PLN (słownie złotych: sto tysięcy) – dla części II, — 100 000,00 PLN (słownie złotych: sto tysięcy) – dla części III. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.

III.3.3) Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej

W tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku.

III.3.4) Inne warunki określone przez Zamawiającego

III.3.5) Podstawy wykluczenia określone w art. 24ust. 1 oraz w art. 24 ust.5

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę/ów w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.


III.4) Wykaz oświadczeń i dokumentów:


III.4.2) Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności , o których mowa w art. 25 ust.1 pkt.1:

Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia: 1. jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ) w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu; 2. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Wykonawca zobowiązany jest, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga: Wykonawca składa powyższy dokument w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej (art. 86 ust. 5 ustawy): 3. formularz ofertowy – według załącznika nr 2 do SIWZ; 4. dokument potwierdzający wniesienie wadium.


III.4.3) Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności , o których mowa w art. 25 ust.1 pkt.2 tj. spełnienia przez oferowane dostawy , usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego

Formularz ofertowy – według Załącznika nr 2 do SIWZ,


III.4.4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności , o których mowa w art. 25 ust.1 pkt.3 tj. braku podstaw do wykluczenia

W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w niniejszym SIWZ oraz wykazania spełnienia warunków udziału określonych w SIWZ wykonawca składa oświadczenie: Jednolity Europejski Dokument Zamówienia – oświadczenie aktualne na dzień składania ofert Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie jednolitego dokumentu sporządzonego zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ – wypełnione i podpisane przez wykonawcę, który stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego z wykorzystaniem wzoru – Załącznik Nr 3a do SIWZ.



III.5) Inne dokumenty nie wymienione w pkt. III.4.1 do III.4.4

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach będących załącznikiem do SIWZ.


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA




IV. 2) KRYTERIA OCENY OFERT

Najniższa cena
Cena - 60%
Wydłużenie Okresu Rękojmi i Gwarancji - 30%
Termin dostawy - 10%



1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4a/b/c do SWIZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe), w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy. 3. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).#


http://www.claio.poznan.pl



30.01.2020 14:30

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: http://miniportal.uzp.gov.pl/

(od ostatecznego terminu składania ofert)


tak


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: http://miniportal.uzp.gov.pl/ Zamawiający informuje, że identyfikator postępowania dostępny jest w Załączniku nr 5 do SIWZ.


SEKCJA 5: DODATKOWE INFORMACJE

5.1) Zmiany w ogłoszeniu

Zmiana terminu składania ofert. Szczegółowe informacje zawarte w załącznikach. Zmiana załącznika nr 1b do SIWZ - SOPZ - część II oraz zmiana terminu składania oraz otwarcia ofert


Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij