OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Biuletyn Zamówień Publicznych Nr: 575258-N-2019, z dnia 18.07.2019

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe




SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES

Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych
Adres:
ul. Sowińskiego 5
44-100 Gliwice
woj. śląskie
tel. 32 238 03 16
fax. 32 231 69 33
http://www.imn.gliwice.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Instytut badawczy


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

„Dostawa, montaż i uruchomienie stanowiska pieca plazmowego”

II.1.2) Rodzaj zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie stanowiska pieca plazmowego zwanego dalej „Urządzeniem”, składającego się z : 1) chłodzonej głowicy plazmotronu (palnika) wraz z szafą sterowniczą oraz 2) komory roboczej pieca. Szczegóły w SIWZ


(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego)

nie
nie


112 dni

112 dni - (16 tygodni ) od daty podpisania umowy


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM


nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

III.3.2) Warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

III.3.3) Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: Wykonał co najmniej jedną dostawę urządzenia z wykorzystaniem techniki plazmowej, lub urządzeń do wytwarzania plazmy o łącznej wartości brutto co najmniej 400 000 zł w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.

III.3.4) Inne warunki określone przez Zamawiającego

III.3.5) Podstawy wykluczenia określone w art. 24ust. 1 oraz w art. 24 ust.5

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 PZP


III.4) Wykaz oświadczeń i dokumentów:


III.4.2) Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności , o których mowa w art. 25 ust.1 pkt.1:

1.1 Wykaz co najmniej jednej dostawy urządzenia z wykorzystaniem techniki plazmowej, lub urządzeń do wytwarzania plazmy o łącznej wartości brutto co najmniej 400 000 zł w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie,
1.2 Dowodami, o których mowa w pkt. 1.1, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
1.3 Oświadczenie wykonawcy polegającego na zasobach innych podmiotów zgodnie z zapisami art. 22a do art.22d PZP dot. sposobu ich wykorzystania wraz z dokumentami określającymi
• zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
• sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
• zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
• czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA




IV. 2) KRYTERIA OCENY OFERT

Najniższa cena
cena - 90 pkt
okres gwarancji - 10 pkt



Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do niniejszej Umowy:
1) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania prac projektowych/prac instalacyjnych zamiennych, które nie stanowią rozszerzenia przedmiotu zamówienia, a polegają na zamianie prac projektowych/prac instalacyjnych w danej kategorii CPV podanej w SIWZ, lub
2) przypadku zmiany terminu zakończenia realizacji Urządzenia będącego przedmiotem Umowy w związku z:
a) nieprzekazaniem przez Zamawiającego Wykonawcy miejsca montażu Urządzenia jeżeli w sposób istotny dezorganizuje to wykonywanie Umowy przez Wykonawcę i bezpośrednio wpływa na brak możliwości dochowania umownego terminu wykonania Urządzenia– przedłużenie terminu zakończenia realizacji Urządzenia maksymalnie o ilość dni wynikających z opóźnienia przekazania części terenu montażu, lub
b) działaniem Siły Wyższej, lub
c) wstrzymaniem wykonywania Umowy przez Zamawiającego lub właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
3) w przypadku dokonania niezbędnych zmian w harmonogramie wykonania Umowy,
4) zmiany Wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,
5) dopuszcza się zmiany w zakresie zlecenia realizacji dodatkowych usług lub prac od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie.
7) Przewiduje się zmiany w sytuacji, gdy zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie


www.imn.gliwice.pl



31.07.2019 12:00

Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych, ul. Sowińskiego 5 44-100 Gliwice, pawilon B, pok. nr 2

(od ostatecznego terminu składania ofert)


nie


1) Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną w miejscu instalacji Urządzenia przed złożeniem oferty.
2) Do oferty należy złożyć protokół z odbycia wizji lokalnej (stanowiący załącznik 2 do SIWZ). Termin wizji lokalnej 24-07-2019 r. w godz. 8-13. Osoba do kontaktu: Dariusz Lewandowski,e-mail: dariusz.lewandowski@imn.gliwice.pl tel. 32/238-04-07
3) W celu przygotowania dokumentów niezbędnych do wejścia zainteresowanych osób na teren Sieci Badawczej Łukasiewicz-Instytutu Metali Nieżelaznych Wykonawca najpóźniej jeden dzień przed przystąpieniem do wizji lokalnej powinien przekazać Zamawiającemu dane osób, które zamierzają uczestniczyć w zebraniu, tj.:
- imię i nazwisko;
- nr dokumentu tożsamości oraz nazwę organu, przez który został on wydany;
- nazwę i adres podmiotu, którą reprezentuje;
- kontaktowy adres e –mailowy lub nr telefonu.
4) Wykonawca w trakcie wizji lokalnej będzie mógł szczegółowo zapoznać się ze stanem nieruchomości, na której będzie realizowane zamówienie. W związku z tym przyjmuje się, że Wykonawca, który uczestniczył w wizji lokalnej nie będzie wysuwał żadnych roszczeń związanych ze stanem tej nieruchomości w związku z realizacją zamówienia.
5) Przed rozpoczęciem wizji lokalnej wykonawca przedstawi Zamawiającemu „Oświadczenie o zachowaniu poufności” (stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ). Powinno ono być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy oraz opatrzone ich pieczęciami imiennymi. Skan wypełnionego oświadczenia wraz z dokumentem potwierdzającym w/w upoważnienie (np. KRS lub pełnomocnictwo) należy przesłać w wersji elektronicznej na adres e-mail Zamawiającego zp@imn.gliwice.pl, a oryginał należy przesłać do siedziby Zamawiającego. Na kopercie należy umieścić nazwę Wykonawcy.
6) Ze względu na niestandardowy charakter urządzenia Zamawiający przewiduje, zebranie wszystkich wykonawców bezpośrednio po przeprowadzeniu wizji lokalnej w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w szczególności jeżeli wykonawcy zgłoszą konieczność dokonania zmiany w infrastrukturze Zamawiającego w zakresie niezbędnym do zrealizowania zamówienia. Takie zgłoszenia wykonawców powinny być wpisane do protokołu wizji lokalnej, a w szczególności wpisane powinny być miejsca podłączeń zasilających piec plazmowy (energia, chłodzenie) oraz systemów odciągowych. Niezwłocznie po sporządzeniu protokołów wizji lokalnej Zamawiający odniesie się do nich na zasadzie „,możliwe/niemożliwe do wykonania”


Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij