OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Biuletyn Zamówień Publicznych Nr: 514378-N-2019 z dnia 2019-02-14, z dnia 14.02.2019

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe


POIR.1/4.1.2/2017, ZAD.1.A


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES

Instytut Metali Nieżelaznych
Adres:
ul. Sowińskiego 5
44-100 Gliwice
woj. śląskie
tel. 32 238 03 16
fax. 32 231 69 33
http://www.imn.gliwice.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Instytut badawczy


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie Linii pilotażowej do przekształcania materiałów kompozytowych o osnowie polimeru biodegradowlanego lub niebiodegradowalnego w postać proszku w temperaturze ciekłego azotu (dalej również jako : „urządzenie”). Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część 1 - obejmująca dostawę, instalację i uruchomienie modułu I - młynka kriogenicznego z system dystrybucji azotu. Część 2 – obejmująca dostawę, instalację i uruchomienie modułu II - mieszadła mechanicznego z płytą grzejną, modułu III - szafy chłodzącej, modułu IV - komory laminarnej z pionowym przepływem powietrza oraz modułu V - liofilizatora próżniowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie Linii pilotażowej do przekształcania materiałów kompozytowych o osnowie polimeru biodegradowlanego lub niebiodegradowalnego w postać proszku w temperaturze ciekłego azotu (dalej również jako : „urządzenie”). Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część 1 - obejmująca dostawę, instalację i uruchomienie modułu I - młynka kriogenicznego z system dystrybucji azotu. Część 2 – obejmująca dostawę, instalację i uruchomienie modułu II - mieszadła mechanicznego z płytą grzejną, modułu III - szafy chłodzącej, modułu IV - komory laminarnej z pionowym przepływem powietrza oraz modułu V - liofilizatora próżniowego.


(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego)

tak
nie


21 dni

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM


nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

III.3.2) Warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

III.3.3) Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w następujących sytuacjach: 1.3.1 Jeżeli wykonawca składa ofertę dla Części 1: Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 dostawy młynka kriogenicznego z systemem dystrybucji azotu o wartości brutto co najmniej 50 000 PLN, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 1.3.2 Jeżeli wykonawca składa ofertę dla Części 2: Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 dostawy odpowiadające przedmiotem co najmniej jednemu z modułów z części 2 o wartości co najmniej 40 000 PLN w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

III.3.4) Inne warunki określone przez Zamawiającego

III.3.5) Podstawy wykluczenia określone w art. 24ust. 1 oraz w art. 24 ust.5

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 PZP.


III.4) Wykaz oświadczeń i dokumentów:


III.4.2) Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności , o których mowa w art. 25 ust.1 pkt.1:

1.1 Wykaz co najmniej dwóch dostaw młynka kriogenicznego z systemem dystrybucji azotu o wartości brutto co najmniej 50 000 PLN wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, (dotyczy części 1) 1.2 Wykaz co najmniej dwóch dostaw odpowiadających przedmiotem co najmniej jednemu z modułów wymienionych w części 2 o wartości brutto co najmniej 40 000 PLN wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, (dotyczy części 2) 1.3 Dowodami, o których mowa w pkt. 1.1 i 1.2, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; 1.3 Oświadczenie wykonawcy polegającego na zasobach innych podmiotów zgodnie z zapisami art. 22a do art.22d PZP dot. sposobu ich wykorzystania wraz z dokumentami określającymi • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA




IV. 2) KRYTERIA OCENY OFERT

Najniższa cena
cena - 95 %
okres gwarancji - 5%



Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do Umowy: 1) W przypadku wystąpienia konieczności wykonania prac projektowych/prac instalacyjnych zamiennych, które nie stanowią rozszerzenia przedmiotu zamówienia, a polegają na zamianie prac projektowych/prac instalacyjnych w danej kategorii CPV podanej w SIWZ, lub 2) na podstawie art.144 ust.1 pkt 1 PZP 3) W przypadku zmiany terminu zakończenia realizacji zamówienia będącego przedmiotem Umowy w związku z: a) nieprzekazaniem przez Zamawiającego wykonawcy miejsca instalacji podzespołu linii pilotażowej, jeżeli w sposób istotny dezorganizuje to wykonywanie Umowy przez wykonawcę i bezpośrednio wpływa na brak możliwości dochowania umownego terminu wykonania podzespołu– przedłużenie terminu zakończenia realizacji podzespołu maksymalnie o ilość dni wynikających z opóźnienia przekazania części terenu budowy, lub b) działaniem Siły Wyższej, lub c) wstrzymaniem wykonywania Umowy przez Zamawiającego lub właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, lub 4) W przypadku dokonania niezbędnych zmian w harmonogramie wykonania Umowy. 5) Zmiany Wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,


www.imn.gliwice.pl



25.02.2019 12:00

Instytut Metali Nieżelaznych, ul. Sowińskiego 5 44-100 GLIWICE, pawilon B pok. nr 2

(od ostatecznego terminu składania ofert)


nie


Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij