Dział Komercjalizacji i Marketingu

Do zakresu działania należy:

  • komercjalizacja wyników badań,
  • działalność marketingowa w zakresie pozyskania nowych klientów oraz poszerzenia programu badań, produkcji i obszaru zastosowań wyników oraz aktywny udział w procesach komercjalizacyjnych,
  • współpraca z zakładami przemysłowymi, małymi i średnimi przedsiębiorstwami oraz potencjalnymi odbiorcami rozwiązań Instytutu,
  • doradztwo z zakresu nowych technologii oraz poprawy jakości wyrobów i usług,
  • przeprowadzanie audytów technologicznych i działań foresightowych oraz analiza prac europejskich grup studyjnych i platform technologicznych,
  • współpraca z uczelnianymi i regionalnymi centrami transferu technologii, klastrami oraz innymi organizacjami,
  • organizacja targów, wystaw, seminariów,
  • zgłaszanie wynalazków i osiągnięć Instytutu do konkursów i wystaw.



Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij