Dział Informacji i Promocji w powiązaniu z potrzebami przemysłu metali nieżelaznych oraz sieci krajowej:

  • ustala potrzeby odbiorców usług informacyjnych Działu;
  • prowadzi prace naukowo - badawcze związane z doskonaleniem i automatyzacją systemu informacji w dziedzinie metali nieżelaznych;
  • utrzymuje własne bazy danych: Biblioteka,  Opracowania Własne;
  • prowadzi wyszukiwania w obcych bazach danych za pośrednictwem sieci INTERNET;
  • prowadzi działalność wydawniczą IMN,
  • wykonuje opracowania literaturowe,
  • Prowadzi współpracę w dziedzinie informacji naukowej, technicznej i ekonomicznej z odpowiednimi instytucjami krajowymi i zagranicznymi

Biblioteka naukowo – techniczna IMN gromadzi, przechowuje i udostępnia : książki, czasopisma naukowo-techniczne, sprawozdania z prac badawczych i wyjazdów zagranicznych, opisy patentowe .

Do zadań działu w zakresie współpracy międzynarodowej i marketingu należy:

  1. prowadzenie spraw związanych z realizacją międzynarodowych projektów badawczych w tym projektów badawczych Unii Europejskiej
  2. prowadzenie działalności importowej na potrzeby IMN
  3. prowadzenie eksportu wyrobów i usług IMN
  4. prowadzenie akcji ofertowych, przygotowywanie kontraktów i ich negocjowanie z kontrahentami zagranicznymi;
  5. organizacja konferencji i sympozjów międzynarodowych oraz krajowych;
  6. organizacja stoisk IMN na targach krajowych i międzynarodowych;
  7. przygotowywanie i opracowywanie materiałów reklamowych i informacyjnych o IMN współpraca z firmami reklamowymi, prasa, drukarniami, plastykiem;
  8. prowadzenie i koordynacja współpracy dwustronnej z zagranicą;
  9. organizacja wyjazdów specjalistów IMN za granicę;

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij