Do zakresu obowiązków sekcji należy:

  • sporządzanie list płac,
  • przekazywanie (przelewy elektroniczne) wynagrodzeń na konta ROR ,
  • kontrola formalna i rachunkowa rozliczeń kosztów zagranicznych podróży służbowych,
  • obsługa i ewidencja operacji Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • sporządzanie dokumentacji w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz przekazywanie należnych zobowiązań,
  • sporządzanie deklaracji i przekazywanie zobowiązań do urzędu skarbowego z tyt. podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • wyliczanie podstaw do emerytur i rent oraz do zasiłków: chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich,
  • obsługa ubezpieczenia grupowego pracowników,
  • archiwizacja dokumentów.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij