Dyrektor Departamentu Komercjalizacji (IK)
Do zadań Dyrektora:
- organizowanie i nadzór nad realizacją planów sprzedaży i komercjalizacji;
- opracowanie celów sprzedażowych z podziałem na branże, produkty i usługi;
- opracowanie oraz nadzór nad realizacją rocznych planów w zakresie komercjalizacji, sprzedaży i marketingu;
- utworzenie/rozbudowa struktur sprzedażowych;
- opracowanie oraz wdrożenie systemu analizy efektywności prowadzonych prac komercjalizacyjnych we współpracy z Zastępcą Dyrektora ds. Finansowych i Operacyjnych;
- identyfikacja rozwiązań o potencjale komercjalizacyjnym i koordynacja oceny potencjału komercjalizacyjnego własności intelektualnej;· kierowanie transferem wiedzy;
- nadzór nad ustalaniem potrzeb i wymagań jakościowych klienta;
- opracowanie i optymalizacja procesów zarządzania sprzedażą;
- sprawozdawczość z zakresu
działalności komercjalizacyjnej i komercyjnej.