Lider Obszaru ds. Organizacji i Koordynacji Projektów

Do zadań Lidera należy:

  • analiza polityki naukowej, gospodarczej i innowacyjnej w oparciu o obowiązujące akty prawne;
  • przygotowanie opinii oraz opracowywanie analiz, sprawozdań i innych materiałów na polecenie przełożonych;
  • nadzór nad czynnościami formalnoprawnymi związanymi z obsługą projektów z zakresu działalności badawczej oraz usługowej i produkcyjnej;
  • nadzór nad sporządzaniem i zawieraniem umów o poufności i umów o współpracy oraz umów związanych z działalnością badawczą;
  • opracowywanie założeń i projektów wewnętrznych aktów normatywnych związanych z działalnością wspomagającą badania i organizacją Instytutu;
  • nadzór nad obsługą systemu sprawozdawczego Polon;
  • opracowywanie sprawozdań z działalności Instytutu;
  • koordynowanie działań związanych z ewaluacją działalności Instytutu;
  • promocja osiągnięć Instytutu;
  • polityka komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w Instytucie;
  • prowadzenie spraw organizacyjnych związanych z nadzorem właścicielskim nad spółkami zależnymi;
  • koordynacja działań sprawozdawczych dla Centrum Łukasiewicz;
  • koordynacja prac związanych z przygotowaniem dokumentacji dla Rady Instytutu.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij