Dyrektor Departamentu HR (IZ)
Do zadań Dyrektora należy:
- nadzór nad działaniami z zakresu opracowania strategii i polityki personalnej;
- uczestniczenie w opracowaniu budżetu Instytutu w części dotyczącej kosztów pracowniczych;
- nadzór nad realizacją procesów rekrutacji i selekcji pracowników;
- nadzór nad tworzeniem i wdrażaniem efektywnych systemów motywacyjnych oraz systemu wynagrodzeń;
- nadzór nad tworzeniem planów szkoleń i rozwoju zawodowego pracowników;
- organizacja i nadzór nad realizacją prac związanych z prowadzeniem kompleksowej obsługi kadrowej, płacowej i socjalnej pracowników Instytutu;
- nadzór nad prawidłowym i terminowym przekazywaniem składek ZUS, do PPK i podatków;
- przygotowanie oraz wydawanie wewnętrznych aktów prawnych w Instytucie;
- nadzór nad obsługą umów cywilnoprawnych w Instytucie;
- nadzór nad udzielaniem informacji publicznej i prowadzeniem Biuletynu Informacji Publicznej na stronie internetowej;
- współpraca ze związkami zawodowymi w zakresie wynikającym z przepisów prawa pracy;
- współpraca z ZUS w zakresie ubezpieczeń emerytalno-rentowych oraz z NFZ w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych.